YouTubeFacebook

Częste pytania

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Przelewy międzybankowe

Wybierz swój bank:

Sesje wychodzące09:3013:3016:00
Sesje przychodzące11:4015:3017:30
Sesje wychodząceSesje przychodzące
09:3011:40
13:3015:30
16:0017:30

Czym jest POLOŻYCZKA?

Pożyczką krótkoterminową, w której termin spłaty wyrażony jest w dniach.

Czy wymagane są jakieś dokumenty?

Nie. Pożyczka jest w 100% online. Jedyne czego potrzebujesz, to aktywny dostęp do swojej bankowości elektronicznej.

Czy POLOżyczka zawiera ukryte opłaty?

Nie. To co charakteryzuje naszą pożyczkę, i odróżnia ją od konkurencji, to brak ukrytych opłat czy kosztów takich jak:

Czy przed złożeniem pierwszego wniosku o pożyczkę muszę się zarejestrować?


Tak. Celem złożenia wniosku po raz pierwszy musisz przejść przez szybki proces rejestracji, następnie zostaniesz automatycznie zalogowany do swojego konta. Jeśli posiadasz już konto w naszym systemie - wystarczy zalogować się poprzez Panel Klienta dostępny na podstronie (kliknij tutaj aby się zalogować), używając swojego adresu e-mail i hasła. To wszystko w trosce o ochronę Twoich danych osobowych.

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać pożyczkę POLOżyczkę

Pożyczkę możesz otrzymać, jeżeli:

Jaką kwotę pożyczki mogę otrzymać?

Jeżeli spełniasz wszystkie warunki, możemy udzielić Ci pożyczki na dowolny cel konsumpcyjny niezwiązany z działalnością gospodarczą nawet do 5.000,00 zł.

W jakim czasie otrzymam decyzję w sprawie mojego wniosku?

Decyzję podejmujemy najszybciej jak jest to możliwe. Zwykle w tym samym lub kolejnym dniu roboczym.

Czy po negatywnym rozpatrzeniu wniosku mogę ubiegać się o niższą kwotę pożyczki?

Niestety nie, jeżeli otrzymałeś decyzję negatywną znaczy że nie spełniasz minimalnych wymagań. Sugerujemy złożyć kolejny wniosek najszybciej po upływie jednego miesiąca.

Czy w tym samym czasie można otrzymać kilka pożyczek?

Nie. Możliwe jest posiadanie jednej aktywnej pożyczki. Pamiętaj jednak, że u nas możesz dobrać potrzebną kwotę pożyczki jeszcze w czasie trwania umowy.

Czy możliwe jest przedłużenie terminu spłaty pożyczki?

Tak! W zależności od wyboru pożyczki przewidujemy kilka możliwości przedłużenia przedłużenia o:

*Opłata oraz czas przedłużenia uzależniony jest od parametrów Twojej pożyczki.

Czy możliwa jest szybsza spłata pożyczki?

Tak. Jeżeli zechcesz spłacić pożyczkę szybciej koszt pożyczki ulega zmianie. Skontaktuj się z nami telefonicznie 91 81 81 110 lub napisz wiadomość na adres biuro@solven.pl. Otrzymasz informację z kwotą do spłaty obowiązującą w danym dniu.

Na jaki rachunek wypłacana jest pożyczka?

Kwota pożyczki wypłacana jest na rachunek bankowy pobrany podczas aplikacji wniosku z Twojego systemu bankowego. Dzięki temu rozwiązaniu nie musisz przepisywać długiego numeru konta i masz pewność, że środki trafią do osoby wnioskującej o pożyczkę.

Co w przypadku…?

Nie znalazłeś odpowiedzi ? Na wszystkie twoje pytania odpowiemy telefonicznie pod numerem 91 81 81 110 lub drogą elektroniczną. Napisz do nas biuro@solven.pl.